sony headset review
Entertainment,  Films, series en muziek,  Travel,  Travel

Review Sony Headset

Ik ben laatst zo verrast door de postbode. Hij kwam een pakketje bezorgen met de nieuwe Sony headset van GSMpunt.nl. In de webshop vind je een groot aanbod telefoonhoesjes en accessoires.

Ik heb de headset van Sony nu ongeveer een maand in gebruik en ik heb er iedere dag plezier van. Muziek aan op het strand of in de achtertuin, even ongestoord een aflevering van mijn favoriete serie kijken of helemaal opgaan in een spannende film vanaf m’n laptop. Het geluid is top en kan echt niet op tegen die in-ear headset die je bij je smartphone krijgt. Goed geluid staat gelukkig niet gelijk aan reusachtige oorkleppen. Deze Sony headset is licht in gewicht, heeft zachte kussentjes en zit comfortabel op je hoofd. Ben je regelmatig onderweg? Deze headset kun je makkelijk opvouwen en opbergen in een bijbehorend zakje.

In samenwerking met de succesvolle band The Script heeft Sony de Sony MDR-10RC ontwikkeld. Doordat deze headset is ontwikkeld met artiesten weet je zeker dat het geluid klinkt zoals de artiest dat bedoeld heeft, welke muziek je ook luistert. Met de 40 mm drivers voel je elke kick, drop en bas. – GSMpunt.nl

Hi! Ik ben Tess, een blogger van het eerste uur. Trendhunters.nl is m'n uit de hand gelopen hobby. Ik ben verslaafd aan Pinterest, waar ik al mijn interieur inspiratie vandaan haal en koop het liefst alles secondhand. De categorie reizen is ontstaan tijdens mijn studententijd, waardoor ik al veel van de wereld heb mogen zien. Ik ben inmiddels afgestudeerd, maar Trendhunters bestaat nog steeds!

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.